SEAT, найстаріший автомобільний бренд Іспанії, існування якого останнім часом ставилося під питання через успіх більш преміального побратима Cupra, готується зміцнити своє становище у складі VW Group, представивши новий компактний електромобіль.
За словами Маркуса Госсена, директора брендів SEAT і Cupra у Великій Британії, SEAT продовжуватиме продажі автомобілів принаймні до кінця десятиліття.
Також він натякнув на позиціювання їхньої лінійки продуктів на ринку.
Госсен зазначив: «SEAT має бути доступним. Він має стати вхідною точкою до групи. Ми маємо захоплюючі новини для SEAT».
Він також відкинув ідею про перетворення SEAT на бюджетний бренд, як Renault Group зробила з Dacia.
Це означає, що SEAT може скористатися амбітним проєктом VW з розробки доступної електромоделі.
План може бути підтверджений вже у березні, коли SEAT та Cupra проведуть свою щорічну пресконференцію.
При цьому група VW вже працює над дешевими моделями, такими як Volkswagen ID.2 та Cupra Raval.
Крім того, ведеться розробка ще одного автомобіля з нульовими викидами, який конкуруватиме за вартістю зі Skoda Fabia та SEAT Ibiza.
Проєкт очолює Skoda, яка традиційно “володіє” базовими технічними рішеннями у групі.
Крім можливості випуску електромобіля початкового рівня, нині SEAT не має планів з випуску інших нових моделей.
Натомість компанія зосередиться на існуючому асортименті бензинових та гібридних моделей — Ibiza, Leon, Arona, Ateca та Tarraco.